Garantia

Produsele vandute de catre 4shop.ro beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Pentru acordarea garantiei de catre producatori/distribuitori te rugam sa consulti si sa respecti instructiunile de curatare si intretinere specifice fiecarui produs. Garantia nu este aplicabila si 4shop.ro nu poate fi facut raspunzator in niciun fel de defectele care pot aparea din cauza: procesului de curatare/ spalare/ intretinere care nu respecta instructiunile specifice fiecarui produs (informatiile si pictogramele privind compozitia si instructiunile de curatare si intretinere a produselor, se gasesc fie pe eticheta interioara a produselor, fie pe eticheta din carton atasata acestora, fie pe site-urile producătorilor); depozitarii sau utilizarii produselor in conditii de umiditate; decolorarii ca urmare a expunerii la soare sau alte surse puternice de caldura; repararii sau modificarii neautorizate facute de persoane neautorizate; uzurii normale a produsului; utilizarii in conditii improprii, incorecte, de catre consumator, altele decat cele pentru care produsul a fost proiectat; sau din cauza altor daune produse prin transport, stocaj necorespunzator, stergerea seriei produsului (unde este cazul), distrugerea etichetelor cusute pe produs, exceptie facand produsele cu defecte de fabricatie.

Termenul de rezolvare al garantiilor este de 14 zile calendaristice conform Legii 449/2003 si O.G. 21/1992. Termenul de returnare al contravalorii, daca clientul alege returnarea contravalorii, este de 14 de zile calendaristice conform Legii 449/2003. Prin prezentul paragraf nu se incalca drepturile de consumator. Utilizarea sau intretinerea incorecta a produsului, precum si disconfortul, ranile sau deformarile piciorului provenite din purtarea incaltamintei de marime sau forma nepotrivita cu piciorul nu angajeaza raspunderea noastra.

Pentru acordarea garantiei, la predarea produsului, aflat in perioada de garantie, trebuie sa prezentate urmatoarele documente:

  • Bon fiscal si/sau factura.
  • Certificatul de garantie (dacă v-a fost trimis)

*In cazul in care aceste documente nu sunt prezentate, garantia nu poate fi acordata.

Ce acopera garantia?

  • Defecte de fabricatie
  • Defecte de material
  • Vicii ascunse

Garantia nu se ofera:

  • in caz de accident (zgarieturi, crapaturi, arsuri)
  • in caz de intretinere necorespunzatoare
  • in caz de utilizare necorespunzatoare
  • pentru partile consumabile ale produselor
  • pentru uzura normala a produselor

La saltelele autogonflabile, daca se intampla sa constatati ca exista pierderi de presiune, va rugam sa ne comunicati imediat aceasta problema. Ulterior utilizarii, garantia se mai acorda doar pentru probleme / defectiuni care tin de valva saltelei si defectele mentionate mai sus, la sectiunea “Ce acopera garantia?”. Recomandam insistent de a testa aceste produse imediat ce intrati in posesia lor pentru a nu raporta o eventuala problema cu intarziere.

Societatea noastră, în calitate de vânzător, asigură calitatea produselor achiziționate. Perioada de garantie comerciala a produselor de incaltaminte comercializate de societatea noastra, care pot fi garantate pentru orice defect de fabricație, atunci când există, diferă în funcție de produs sau/și de distribuitor/furznizor/producator. Drepturile prevazute prin lege consumatorilor (inclusiv garantia legala de conformitate prevazuta de art. 2 alin. e¹ coroborat cu art. 16 si 16² din Legea nr. 449/2003) nu sunt afectate de garantia comerciala. Pentru acordarea garanției comerciale (atunci când există) si respectiv a garantiei legale de conformitate este necesară respectarea stricta a instrucțiunilor de folosire. În primele 6 luni de la livrarea produsului, vânzătorul este cel care trebuie să demonstreze că produsul nu era defect („inversarea sarcinii probei”). După expirarea celor 6 luni de la primirea produsului, consumatorul va trebui să dovedească existența defecțiunii. In vederea unei utilizari cat mai indelungate a produselor de incaltaminte, recomandam alternarea purtatului a 2-3 perechi de încălţăminte. Trebuie să luaţi în considerare faptul că, odată cu timpul şi cu purtarea, toate produsele vor da semne de uzură, iar aceasta nu reprezintă un defect care implica acordarea garantiei comerciale sau legale de conformitate.

Țineți cont la achiziționarea produselor noastre că greutatea acestora, greutate prezentată pe site, pe 4shop.ro, se referă de obicei la marimile cele mai mici, cu cât mărimea produsului crește cu atât e mai mare și greutatea. De asemenea, țineți cont că în categoria produselor impermeabile intră atât produse impermeabile 100% cât și produsele rezistente la apă care au grade de impermeabilitate mai reduse (deci nu sunt impermeabile 100%), de aceea vă rugăm să parcurgeți descrierile produselor pentru a afla gradul de impermeabilitate exact.

În ce privește produsele Coros, brand de ceasuri inteleginte cu GPS prezent pe site-ul 4shop.ro, există și o garanție comercială de 30 de zile de la data livrării produsului, pentru deficiențe neimputabile consumatorului, garantie oferita de distribuitor. Garantia comerciala oferita nu afecteaza drepturile conferite consumatorului de legislatia in vigoare privind garantia legala de conformitate si garantia de viciu ascuns. Modalitatile prin care se asigură consumatorului Garantia comerciala sunt in principal repararea produsului, inlocuirea acestuia cand reparatia nu este posibila sau restituirea contravalorii produsului in conditiile art.11 din Legea 449/2003, precum si art.14 si art.15 din OG 21/1992, republicata. Garantia/Service-ul produsului este asigurata de distribuitor in Brasov.

Cheltuielile transportului legate de garantie nu sunt acoperite de 4shop.ro, acestea sunt suportate de catre client. Cazurile de garantie se rezolva in maxim 15 zile calendaristice de la data primirii si constatarii defectelor de catre echipa 4shop.ro. Toate situatiile de garantie se analizeaza la sediul nostru, urmand a se constata defectele si a se comunica solutiile beneficiarului.

Recomandari generale privind intretinerea incaltamintei

• Se interzice spalarea in masina de spalat a pantofilor sau folosirea inalbitorilor.
• Nu depozitati pantofii langa surse de caldura sau in mediu umed si feriti-i de actiunea produselor petroliere si a solventilor organici.
• Pentru marirea duratei de folosire se recomanda purtarea alternativa a 2-3 perechi de incaltaminte.
• Evitati contactul incaltamintei cu solventi organici (benzina, alcool, acetona etc)
• Numai produsele marcate cu waterproof (impermeabile) sunt rezistente la apa. Produsele marcate cu water resistant (rezistent la apa) lasa apa sa patrunda mai greu dar nu sunt impermeabile.