Politica de livrare

Livrarea produselor achizitionate pe site-ul 4shop.ro se va efectua prin intermediul curierului, doar pe teritoriul Romaniei, taxa de transport fiind de 22 lei pentru comenzi de pana in 499 lei pentru localitatile in care firma de curierat are sedii. In cazul in care adresa de destinatie nu se regaseste intre aceste localitati costul transportului va fi in functie de kilometri suplimentari perceputi de firma de curierat. Costul suplimentar va va fi comunicat de catre reprezentantul de vanzari al firmei noastre. Pentru coletele agabaritice se aplica taxe de transport speciale.

Comenzile plasate in zilele libere (nelucratoare) vor fi expediate in urmatoarea zi lucratoare.

In cazul produselor aflate in stoc, termenul standard de livrare este de maxim 1-3 zile lucratoare din momentul in care primiti confirmarea comenzii. In cazul in care comanda a fost plasata pana la ora 14, vom face tot posibilul ca produsele sa ajunga la dumneavoastra in ziua lucratoare urmatoare.

In cazul in care produsele comandate nu sunt in stoc, vi se va comunica un nou termen de livrare. Site-ul este actualizat zilnic insa poate exista posibilitatea ca anumite produse sa nu fie disponibile in stocul real al magazinului on-line.

In situatiile in care unul dintre produsele comandate nu se mai poate reaproviziona sau se poate dar la un pret diferit, comanda va fi anulata si veti fi contactat pentru a va aduce la cunostinta.

TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi de peste 499 lei.
Termen de livrare: 24-72 de ore.

Livrarile vor fi facute de catre DPD COURIER, putand opta pentru a primi produsele comandate la orice adresa din Romania. Sambata si duminica nu se expediaza comenzi. Compania de transport informeaza clientii prin SMS despre data livrarii. In pretul transportului sunt doua incercari de livrare. Redirectionarea coletului in aceeasi localitate este gratuita, dar daca coletul este redirectionat intr-o alta localitate, atunci transportul este taxat dublu. Coletulul este depozitat timp de 7 zile la depozitul local, dupa aceea coletul se trimite inapoi.

Firma de curierat poate inregistra, in mod exceptional, intarzieri ce tin de organizarea lor interna sau de situatii neprevazute (conditii meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere), de care nu ne putem face insa responsabili. De asemenea, in perioadele aglomerate (de genul Black Friday, sarbatorile de Craciun, Paste etc.) termenul de livrare se poate prelungi.

La primirea coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului, precum si disponibilitatea certificatului si a facturii fiscale. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul coletului(lor) le puteti face in momentul livrarii, pe AWB (formularul de receptie specific companiei de curierat) sau se intocmeste un proces-verbal de constatare si se refuza primirea/plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, nu sunt luate in considerare.