Politica privind returnarea produselor

Pașii de urmat pentru returnarea produselor / renunțarea la serviciu

  1. Citește Politica de Retur pentru a afla mai multe detalii despre dreptul de «retragere din contract» și pentru a te asigura că produsul pe care vrei să îl returnezi îndeplineste condițiile de retur.
  2. Completează formularul online de retur, toate câmpurile indicate, și așteaptă să fie înregistrat (în maximum 2 zile lucrătoare). Produsele trimise fără transmiterea în prealabil a unei cereri de retur vor fi returnate clientului (daca formularul online nu functioneaza, va rugam, trimiteti-ne un email la contact@4shop.ro).
  3. Formular online de retur

  4. După aprobarea cererii de retur, trimite produsele ambalate corespunzător astfel încât să nu fie deteriorate pe parcursul transportului, în stare bună și însoțite de actele de la cumpărare, folosind același tip de serviciu pentru transport cu care s-a făcut expedierea, la adresa depozitului nostru (vezi, mai jos, care sunt condițiile ca produsele să fie eligibile spre returnare). Atenție, cheltuielile de returnare sunt suportate de client și se fac numai prin curier rapid (nu vor fi acceptate retururile trimise prin Poșta Română)! Te rugăm să nu expediezi coletul cu ramburs, va fi refuzat și se va întoarce la tine.
  5. După verificarea prealabilă a produsului și acceptare retur, se va procesa comanda conform deciziei dumneavoastră: înlocuire produs sau returnare contravaloare. Dacă ați ales să renunțați la produs, vă vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră (mai puțin costurile suplimentare avute în cazul în care ați ales un alt tip de livrare decât aceea propusă de noi), nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua rambursare doar prin cont bancar, transmis de dumneavoastră.

Adresa returnare produse: strada Molidului, nr.29, bloc B40, ap.11, Brașov

Politica de retur

Indiferent de motiv, fără penalități și fără să fie nevoie de vreo justificare, puteți returna produsele achiziționate sau renunța la un serviciu în termen de 14 zile de la data de la care ați intrat în posesia lor fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. «Retragerea din contract» este un drept legal de a renunta la comanda plasată prin efectuarea unui retur de marfă, fiind un aspect reglementat prin legislația în vigoare, Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță. Link , aici.

Așadar, pentru a putea returna produsele, formularul de retur poate fi completat și trimis cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data livrării produsului.

Perioada de returnare a unui bun sau de renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
– data în care s-a intrat în posesia fizică a ultimului bun (produs) – în cazul în care au fost comandate printr-o singură comandă mai multe produse care au fost livrate separat;
– data în care s-a intrat în posesia fizică a ultimului bun (produs) sau a ultimei piese – în cazul în care s-a livrat un bun (produs) care constă din mai multe loturi sau piese.

Atenție!, în conformitate cu Directiva 2011/83/UE a Parlamentului European și a Consiliului (25.10.2011) ”pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin. De exemplu, consumatorul ar trebui doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte. Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, consumatorul ar trebui să mânuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară”. În cazul achiziției pantofilor de alergare vă recomandăm să-i probați/testați mai întâi indoor (în casă, pe banda de alergare), iar al pieselor de îmbrăcăminte, doar să le probați, nu să le purtați la diverse ocazii.

Condiții generale de returnare

Nu se pot returna: produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar; produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid; produse care țin de protecţia sănătăţii și de igiena personală care au fost desigilate de consumator; produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.

Dreptul de returnare se poate exercita doar dacă produsul înapoiat este perfect nou (așa cum a fost vândut), în cutia originală și cu toate accesoriile vândute, și nu în cazul în care prezintă urme de folosire ori a fost folosit contrar instrucțiunilor de folosire. Nu putem accepta produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate sau care au fost deteriorate: urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt însoțite de toate accesoriile. Daca produsul returnat a fost însoțit de anumite cadouri în urma unor campanii organizate, se vor returna și cadourile.

Nu se acceptă produsele ambalate necorespunzător care au suferit daune în urma returnarii. Consumatorul trebuie să se asigure că produsul returnat este protejat în timpul transportului, în cutia în care a fost primit și cu materialele care i-au asigurat protecția pe timpul transportului către acesta.

Odată cu produsul se vor returna toate documentele însoțitoare așa cum au fost trimise de către noi. Este necesară furnizarea dovezii că produsele au fost trimise către noi (factura, documentul de achiziție), pentru a efectua rambursarea contravalorii.

Accesoriile (cum ar fi posibile CD-uri, cabluri etc.) aflate în cutia produsului achiziționat precum și ambalajul original al acestora fac parte integrantă din bunul cumpărat. Produsul trebuie returnat în ambalajul original nedeteriorat, protejat, și împreună cu toate accesoriile acestuia. În cazul ceasurilor, este important ca acestea (inclusiv cureaua) să nu prezinte urme de folosire (mătuire, praf, amprente, grăsimi, zgârieturi, etc) iar folia de protecție să fie prezentă pe display intactă.

Pentru dispozitivele/produsele care sunt returnate în altă stare decât cea inițială și în cazul cărora există posibilitatea aducerii la stadiul inițial, se poate percepe, după caz, o taxă de diminuare a valorii produsului. Această taxă va fi comunicată după primirea returului. Dacă cumpărătorul nu este de acord cu această taxă, la solicitarea lui putem reexpedia bunul respectiv, cheltuielile de livrare urmând a fi suportate de către cumpărator.

Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar dacă sunt sigilate.

Nu se poate restitui contravaloarea unui produs care a fost anterior inlocuit in perioada de garantie.

Nu se poate restitui contravaloarea produselor achizitionate cu vouchere valorice. Voucherele cadou nu pot fi returnate.